Новости проекта
Отвечаем на ваши вопросы!
Важные моменты в Инструктивно-методическом письме
Новинка! Отчеты по ведению электронного журнала
Конкурс продолжается!
Голосование
Как Вам новый сайт?
Всего 5 человек

ВШК

Дата: 6 января 2017 в 12:12, Обновлено 6 января 2017 в 12:13

План унутрышкольнага кантролю  за арганізацыяй   выхаваўчага  працэсу

ДУА  “ Бабыніцкая дзіцячы  сад – сярэдняя  школа Полацкага  раёна”

у  2016-2017  навучальным годзе

п/п

Аб’ект

кантролю

Тэма 

кантролю

Мэта 

кантролю

Формы  

кан­тролю

Від 

кантролю

Тэрміны

Форма падвядзення вынікаў

1.

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў, адказныя за СППС

Арганізацыя летняй працы і адпачынку

Аналіз уладкавання вучняў у час летніх канікул

Аналіз арганізацыі летняй працы і адпачынку

Тэматычны

Жнівень

Даведка

2.

Вучні  1-11  класаў

Прысутнасць  вучняў  на  занятках

Вызначыць  стан  дысцыпліны  ў  класе

Наведванне  класа  перад  першым  урокам

Франтальны

Кожны  месяц

Даведка

3.

МА класных кіраўнікоў

Арганізацыя метадычнай вучобы класных кіраўнікоў

Аналіз дзейнасці школьнага МА класных кіраўнікоў

Аналіз плануючай дакументацыі, пратаколаў пасяджэнняў, справаздач, наведванне пасяджэнняў МА, анкетаванне, гутаркі

з кіраўніком МА, класнымі кіраўнікамі

Комплексны,

выніковы

Лістапад,

май

Даведка.

Выступленне  на нарадзе пры нам. дырэктара па ВР

4.

Класныя  кіраўнікі     1-11  класаў

Планаванне выхаваўчай  работы  ў  класе

Аналіз  зместу  планаў  выхаваўчай  работы  на  прадмет  адпаведнасці зместу, форм  і  метадаў  ідэалагічнай  і  выхаваўчай работы,  мэтам  і  задачам  выхавання  дзяцей  і  моладдзі  ў  РБ, узроставым  асаблівасцям  вучняў,  гадавому  плану  ідэалагічнай  і  выхаваўчай  работы  школы

Аналіз  планаў  выхаваўчай  работы  ў  класе

Арганізацыйны

Верасень

Інфармацыя, выступленне на нарадзе пры дырэктары

5.

Кіраўнікі  дадатковай адукацыі

Пазаўрочная  занятасць  школьнікоў

Вызначэнне  колькасці  навучэнцаў,  занятых  у  аб’яднаннях  па  інтарэсах

Аналіз  спіскаў  вучняў  у  аб’яднаннях  па  інтарэсах

Тэматычны

Верасень

Даведка

6.

Вучні  1-11  класаў

Наяўнасць  спартыўнай  формы  на  ўроках  фізічнай  культуры

Праверка  наяўнасці  ў  вучняў  спартыўнай  формы

Наведванне  ўрокаў  фізічнай  культуры

Франтальны

3  тыдзень  верасня

3  тыдзень  лістапада

3  тыдзень студзеня

3  тыдзень красавіка

Даведка, абмеркаванне  на  нарадзе  пры  дырэктары

7.

Вучні  3-11  класаў

Стан  афармлення  і  вядзення  дзённікаў  вучнямі

Праверка  вядзення  дзённікаў  вучнямі  (запісы  заняткаў, хатніх  заданняў, афармленне  тытульнага  ліста, роспісы  бацькоў, класных  кіраўнікоў)

Праверка  дзённікаў

Арганізацыйны

Верасень-кастрычнік

Студзень – люты

Красавік-май

Даведка

8.

адказныя за СППС, класныя  кіраўнікі     1-11  класаў

Складанне  сацыяльна-педагагічнай  характарыстыкі  УА, сацыяльна-педагагічных  характарыстык  класаў

Праверка  дакладнасці  інфармацыі

Аналіз сацыяльна-педагагічнай  характарыстыкі  УА, сацыяльна-педагагічных  характарыстык  класаў

Абзорны

Верасень,

студзень

Абмеркаванне  на  Савеце  Прафілактыкі  школы

9.

Педагог-псіхолаг, класны кіраўнік        5 класа

Арганізацыя выхаваўчай працы ў 5 класе

Адаптацыя вучняў 5 класа да ўмоў сярэдняй школы

Аналіз плана выхаваўчай работы з класам, аналіз распрацоўкі выхаваўчай сістэмы з класным калектывам, наведванне гадзін кл. кіраўніка

Класна - абагульняючы

Кастрычнік

Даведка.

Выступленне  на нарадзе пры дырэктары

10.

Класныя  кіраўнікі     1-11  класаў, педагогі-прадметнікі,  педагог-псіхолаг,  бібліятэкар

Аналіз  стану  правядзення  педагогамі  выхаваўчых  мерапрыемстваў

Кантроль  за  правядзеннем  выхаваўчых мерапрыемстваў  згодна  з  Планам  выхаваўчай  і  ідэалагічнай  работы

Наведванне і  аналіз  выхаваўчых  мерапрыемстваў  

Франтальны

Кожную  чвэрць

Пратаколы  аналізу  выхаваўчых  мерапрыемстваў,  даведка

11.

Класныя  кіраўнікі, педагогі  дадатковай  адукацыі

Праверка  класных  журналаў, журналаў  работы аб’яднанняў па інтарэсах

Праверка  запісаў  выхаваўчых  мерапрыемстваў у  класных  жупналах, вядзенне  журналаў  работы аб’яднанняў па інтарэсах

Аналіз  запісаў класных  журналаў,  журналаў  работы аб’яднанняў па інтарэсах

Абзорны

Чацвёртая  нядзеля  месяца

Нарада  пры  дырэктары

12.

Класныя  кіраўнікі  выхавацелі  дз.с., адказныя за СППС

Арганізацыя  рэйда  “Сям’я”

Праверка  наяўнасці  актаў  абследвання  сем’яў

Гутаркі  са спецыялістамі  СППС,  вывучэнне  актаў  абследвання  сямей  класнымі  кіраўнікамі, выхавацелямі  дз.с.

Франтальны

Кастрычнік, студзень

Даведка

13.

адказныя за СППС, класныя  кіраўнікі.

Работа  па  абароне  правоў  дзяцей,  прызнаных  знаходзячыміся  ў  сацыяльна  небяспечным  становішчы, якім  патрэбна  падтрымка  дзяржавы

Аналіз  стану  працы  з  навучэнцамі, якія  прызнаны    знаходзячыміся  ў  сацыяльна  небяспечным  становішчы, якім  патрэбна  падтрымка  дзяржавы

Наведванне  прафілактычных  мерапрыемстваў,  аналіз  улікова-плануючай  дакументацыі,  асабістых  спраў  непаўналетніх

Франтальны

Кастрычнік

Даведка

14.

Класныя кіраўнікі пачатковых класаў

Падрыхтоўка да арганізацыі восеньскіх канікул

Праверка запланаваных мерапрыемства ў адпаведнасці з узростам і нтарэсамі вучняў

Аналіз мэтазгоднасці запланаваных мерапрыемстваў, адпаведнасць іх узросту і інтарэсам дзяцей, занятасць дзяцей; арганізацыя працы лагера

Тэматычны

Кастрычнік

Выступленне  на нарадзе пры нам. дырэктара па ВР

15.

Класныя  кіраўнікі, адказныя за СППС 

Прававое  выхаванне  навучэнцаў

Аналіз  работы  педагогаў  з  навучэнцамі  па  прававому  выхаванню  за  1  паўгоддзе  2013-2014  навучальнага  года

Наведванне  выхаваўча-прафілактычных  мерапрыемстваў (пастаянна), вывучэнне нарматыўна-прававой     дакументацыіі,  планавання  па прававому  выхаванню  школьнікаў

Франтальны

Кожную  чвэрць

Даведка

16.

Педагогі-прадметнікі, класныя  кіраўнікі

 Арганізацыя харчавання навучэнцаў

Аналіз    работы  педагогаў  па  арганізацыі  харчавання  навучэнцаў

Гутаркі  з  навучэнцамі, работнікамі  сталовай, адказным  за  харчаванне

Франтальны

Лістапад,

сакавік

Даведка

17.

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў, адказныя за СППС

Арганізацыя работы па ахове здароўя школьнікаў, фарміраванню ў навучэнцаў здаровага ладу жыцця

Маніторынг якасці праводзімых мерапрыемстваў і ахопу імі навучэнцаў

Наведванне выхаваўчых мерапрыемстваў, аналіз і збіранне дакументацыі, сцэнарыяў, справаздач класных кіраўнікоў, анкетаванне, гутаркі з навучэнцамі, бацькамі, класнымі кіраўнікамі

Франтальны,

індывідуальны

Кастрычнік,

красавік,

перыядычна на працягу навучальнага года

Даведка.

Выступленне  на нарадзе пры нам. дырэктара па ВР

18.

Класныя кіраўнікі   10-11 класаў

Даследаванне жыццёвых каштоўнасцей дзесяцікласнікаў і адзінаццацікласнікаў

Выхаванне актыўных, творчых грамадзян нашай краіны

Анкетаванне

Персанальны, класна - абагульняючы

Лістапад

Даведка.

19.

Класныя  кіраўнікі, адказныя за СППС, выхавацелі  дз.с

Арганізацыя  работы  з  бацькамі

Аналіз  якасці  мерапрыемстваў, якія праводзяцца з  бацькамі, маніторынг  педагагічнага  ўзаемадзеяння  з  бацькамі

Аналіз плануючай  дакументацыі, анкетаванне, гутарка  з  класнымі  кіраўнікамі

Франтальны

Лістапад

Даведка

20.

Настаўнік  фізічнай  культуры,  класныя  кіраўнікі

Фізкультурна-аздараўленчая  дзейнасць  у  шосты  школьны  дзень

Кантроль  за а рганізацыяй  і правядзеннем  спартыўна-аздараўленчых  мерапрыемстваў  у  шосты  школьны  дзень

Наведванне  мерапрыемстваў,  аналіз  планаў работы  педагогаў

Франтальны

Снежань

Даведка

21.

адказныя за СППС, класныя  кіраўнікі

Работа  з  неблаганадзейнымі  сем’ямі

Аналіз  стану  работы  установы  адукацыі  з  неблаганадзейнымі  сем’ямі

Інфармацыя  класных  кіраўнікоў, спецыялістаў  СППС

Франтальны

Снежань

Педагагічны  савет

22.

адказныя за СППС, класныя  кіраўнікі

Работа  ўстановы  адукацыі  па  прафілактыцы  правпапарушэнняў  і  злачынстваў  непаўналетнімі 

Кантроль  за  правядзеннем  работы  педагогамі  па  прафілактыцы  правапарушэнняў  і  злачынстваў  непаўналетнімі

Наведванне  мерапрыемстваў,   вывучэнне  дакументацыі,  аналіз  праведзенай  работы  педагогамі  школы

Франтальны

Снежань

Даведка

23.

Бібліятэкар, класныя  кіраўнікі,  выхавацелі  дз.с., ГПД.

Правядзенне  мерапрыемстваў,  прысвечаных  Году  Беражлівасці

Правядзенне  мерапрыемстваў  згодна  з  планам

Наведванне  мерапрыемстваў,  вывучэнне  планаў работы, гутаркі  з класнымі  кіраўнікамі

Франтальны

Снежань

Даведка

24.

Педагогі-прадметнікі, класныя  кіраўнікі, адказныя за СППС, бібліятэкар.

Арганізацыя  работы  ва  ўстанове  адукацыі па  прафарыентацыі

Аналіз   работы  педагогаў  па  прафарыентацыі

Наведванне  мерапрыемстваў,  аналіз  планаў  работы  педагогаў,  гутаркі  з класнымі  кіраўнікамі

Франтальны

Студзень

Даведка

25.

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў

Планаванне мерапрыемстваў, накіраваных на падрыхтоўку да                 70 - годдзя Перамогі

Адпаведнасць запланаваных мерапрыемстваў якасці і мэтазгоднасці

Гутарка, вывучэнне раздзела ў планах выхаваўчай работы

Персанальны

Студзень

Даведка

26.

Класныя  кіраўнікі     5-11  класаў.  

Арганізацыя  работы  па  ідэалагічнаму  выхаванню  навучэнцаў

Маніторынг  якасці   мерапрыемстваў  і  ахопу  імі  вучняў

Наведванне  выхаваўчых  мерапрыемстваў,

анкетаванне  вучняў

Франтальны

Студзень

Нарада  пры  дырэктары

27.

Класныя  кіраўнікі

Сістэма  выхаваўчай  работы

Вызначэнне  сістэмы  работы  класнага  кіраўніка  па  выхаванні навучэнцаў

Выступленні  класных  кіраўнікоў  на  МА

Франтальны

Студзень

Метадычнаеаб’яднанне  класных кіраўнікоў

28.

Кіраўнікі аб'яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый

Арганізацыя работы аб'яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый

Аналіз ўлікова-плануючай дакументацыі, зместу работы аб'яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый, ўзроўню ўключанасці навучэнцаў у фізкультурна-аздараўленчую і спартыўна-масавую работу, грамадска-карысную, культурна-вольнага часу дзейнасць, кантроль за наведвальнасцю заняткаў

Наведванне заняткаў, вывучэнне ўлікова-плануючай дакументацыі, гутаркі з навучэнцамі і педагогамі

Франтальны

Кастрычнік,

люты

Даведка.

Выступленне  на нарадзе пры нам. дырэктара па ВР

29.

адказныя за СППС, класныя  кіраўнікі, дэфектолагі

Арганізацыя  работы  з вучнямі,  якім  патрабуецца  сацыяльна-псіхалагічнае  суправаджэнне

Аналіз  работы  з  навучэнцамі,  якія  прызнаны  знаходзячыміся  ў  сацыяльна  неспрыяльным  становішчы, стаяць  на  ўліку  ў  ІСН, УШК,  вучнямі  АПФР

Вывучэнне  дакументацыі,  планаў  работы,  алгарытма  работы  з  вучнямі,  якім  патрабуецца  сацыяльна-псіхалагічнае  суправаджэнне

Франтальны

Люты

Даведка

30.

Выхавацелі  ГПД, , дз.с., класныя  кіраўнікі,

адказныя за СППС

Фарміраванне  ў  дзяцей  нацыянальнай  самасвядомасці і жыццёвых каштоўнасцей  праз  класныя  гадзіны  і  пазаўрочную  дзейнасць

Правядзенне  мерапрыемстваў  згодна  задачам  грамадзянскага выхавання  вучсняў,    плану выхаваўчай  і  ідэалагічнай  работы  школы

Наведванне  мерапрыемстваў,  аналіз  уліку  выхаваўчай  работы

Франтальны

4  тыдзень  лютага

Даведка

31.

Класныя  кіраўнікі, педагогі-прадметнікі, вучні

Наведванне вучнямі ўрокаў, якія  стаяць на  ўліку у  ІСН, УШК, якія знаходзяцца  ў  сацыяльна-небяспечным  становішчы 

Аналіз  наведвання  вучнямі  ўрокаў

Праверка  журнала  інфармацыі  аб  адсутнасці  вучняў,  гутаркі  з  класнымі  кіраўнікамі

Франтальны

Сакавік

Даведка

32.

 класныя  кіраўнікі

Педагагічнае  узаемадзеянне  з  дзіцячымі  грамадскімі аб’яднаннямі, вучнёўскім самакіраваннем

Аналіз  дзейнасці  БРПА, БРСМ, “Асвод”,  органаў  вучнёўскага  самакіравання,  работы  класных  кіраўнікоў  і  педагога-арганізатара  па  іх  падтрымцы

Вывучэнне  дакументацыі,  наведванне   мерапрыемстваў,  гутарка  з  лідэрамі 

Комплексны

Сакавік

Даведка,  выступленне  на  нарадзе  пры  дырэктары

33.

Вучні,  класныя  кіраўнікі

Інфармацыйная  культура  навучэнцаў

Аналіз  правядзення  інфармацыйных  гадзін  класнымі к і раўнікамі

Гутаркі  з  вучнямі,  класнымі  кіраўнікамі, наведванне  інфармацыйных  гадзін

Франтальны

Сакавік

Абмеркаванне  на  нарадзе  пры дырэктары

34.

Бацькі,  вучні

Запыты  бацькоў

Вывучыць  запыты  бацькоў  наконт  дадатковай  адукацыі  на  2013-2014  навучальны  год

Анкетаванне  бацькоў,  вучняў

Франтальны

Красавік

Інфармацыя  дырэктару  школы

35.

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў

Роля мерапрыемстваў у класным калектыве па праграмам Выхавання

Адпаведнасць запланаваных мерапрыемстваў іх якасці і мэтазгоднасці, адпаведнасць узроставым асаблівасцям дзяцей

Наведванне гадзін зносін, анкетаванне, субяседванне

Персанальны

Красавік

Даведка

36.

Класныя  кіраўнікі, бібліятэкар,  адказныя за СППС.

Арганізацыя  выхаваўчай  работы  ў  шосты  школьны  дзень

Маніторынг  якасці   мерапрыемтсваў  і  ахоп  імі  вучняў

Наведванне  мерапрыемстваў,  вывучэнне  планаў  работы  класных к іраўнікоў  у  шосты  школьны  дзень,  анкетаванне  вучняў

Франтальны

Красавік

Даведка

37.

Бацькі, вучні  9,11  класаў

Прафесійнае  самавызначэнне   вучнямі

Вызначыць  узровень  падрыхтаванасці  вучняў  9  і  11  класаў  да  выбару  прафесійнага  шляху

Анкетаванне  вучняў, гутаркі  з  бацькамі

Франтальны

Красавік

Бацькоўскі  сход

38.

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў,   адказныя за СППС

Арганізацыя летняй аздараўленчай кампаніі, занятасці навучэнцаў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы, якія стаяць на ўліку ў інспекцыі па справах непаўналетніх

Аналіз ходу падрыхтоўкі ДУА да летняй аздараўленчай кампаніі

Аналіз планаў работы на летні перыяд, спісаў па летняй занятасці, гутаркі з педагогамі- арганізатарамі летняга адпачынку і занятасці навучэнцаў, навучэнцамі, бацькамі, анкетаванне

Франтальны,

комплексны

Май

Выступленне  на нарадзе пры дырэктары

39.

Класныя  кіраўнікі  9,11 класаў

Працаўладкаванне

Вызначыць  прыкладнае  працаўладкаванне  вучняў

Гутаркі  з  класнымі  кіраўнікамі,  вучнямі

Франтальны

Май

Інфармацыя  на нарадзе пры дырэктары 

40.

Класныя  кіраўнікі, біліятэкар, выхавацелі  ГПД, дз.с.

Аналіз  выхаваўчай  і  ідэалагічнай  работы  за  2013-2014  навучальны  год

Аналіз  дзейнасці  педагогаў 

Аналіз выхаваўчай  работы  класных  кіраўнікоў,  бібліятэкара,  спецыялістаў  СППС, выхавацелей  ГПД, дз.с

Франтальны

Чэрвень

Справаздача

41.

Класныя кіраўнікі

5-8 класаў, адказныя за СППС

Аналіз выхаваўчай работы

Маніторынг ўзроўню выхаванасці вучняў 5-8 класаў

Правядзенне дыягностык                        

Франтальны, выніковы

Кожную чвэрць

Выступленне  на нарадзе пры дырэктары

42.

Класныя кіраўнікі

9-11 класаў, адказныя за СППС

Аналіз выхаваўчай работы

Маніторынг ўзроўню выхаванасці вучняў 9-11 класаў

Правядзенне дыягностык        

Франтальны,  выніковы

Кожную чвэрць

Выступленне  на нарадзе пры дырэктары

43.

Класныя кіраўнікі

1-11 класаў, адказныя за СППС,   кіраўнікі аб'яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый

Вынікі ўнутрышкольнага кантролю за арганізацыяй выхаваўчага працэсу на працягу навучальнага года

Аналіз якасці ідэалагічнай і выхаваўчай працы з вучнямі на працягу навучальнага года

Наведванне выхаваўчых мерапрыемстваў, заняткаў аб'яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый, аналіз планаў работы, сцэнарыяў, справаздач, анкетаванне, гутаркі з навучэнцамі, бацькамі, класнымі кіраўнікамі, спецыялістамі СППС, педагогам-арганізатарам, кіраўнікамі аб'яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый

Выніковы

Май

Педсавет

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.